Komunikacja promocyjna i kryzysowa jest przeznaczona dla osób zainteresowanych procesem komunikacji, które doskonale zdają sobie sprawę z tego, jak wielką wagę może mieć słowo – mówione czy też pisane. Jeśli chcesz nauczyć się wojować słowem – ten kierunek jest dla Ciebie!
Kierunek
Studenci kierunku komunikacja promocyjna i kryzysowa zdobędą wiedzę i zyskają umiejętności związane z komunikacją społeczną. Po zakończeniu kształcenia absolwenci będą potrafili skutecznie promować różnego rodzaju produkty i usługi, zarządzać informacją, a także radzić sobie z rozwiązywaniem konfliktów, które mogą pojawić się np. między rządem a społeczeństwem czy dwoma firmami itd.
Przykładowe przedmioty:
- podstawy komunikacji społecznej,
- podstawy psychologii,
- retoryka,
- strategia komunikacji kryzysowej,
- warsztat pracy negocjatora,
- public relations,
- reklama,
- struktura kampanii promocyjnej,
- doradztwo,
- kampania promocyjna,
- językowy savoir vivre.
Rekrutacja
Nabór na studia odbywa się na podstawie konkursu świadectw maturalnych. Brane są pod uwagę wyniki z pisemnych egzaminów z: języka polskiego, języka obcego nowożytnego (poziom podstawowy lub rozszerzony) i innego przedmiotu, z którego kandydat uzyskał najwięcej punktów.
Idealny kandydat
Idealnym kandydatem będzie osoba odważna, inteligentna, otwarta, pełna pomysłów, asertywna, z dobrą dykcją, potrafiąca skutecznie przekonywać innych do swojego zdania i potrafiąca rozwiązywać spory tylko za pomocą słów.
Rynek pracy
Absolwenci komunikacji kryzysowej i promocyjnej, w zależności od wyboru specjalności, mogą zostać m.in.: rzecznikiem prasowym, specjalistą od promocji, negocjatorem, koordynatorem działań kryzysowych, dziennikarzem, mediatorem. Szczególnym zainteresowaniem cieszy się specjalista ds. public relations, więcej o tym zawodzie możesz przeczytać tutaj.
K. Macha
Komentarze: